Återtag

Vad skönt det känns idag att vara tillbaka i sina fasta rutiner...
Någon utsvävning ibland, kan ju vara trevligt, men jag föredrar mina invanda rutiner...

Då vet jag att jag har koll på läget o inte "svävar" iväg i kcal-intag.

Idag har jag skött mig utmärkt. Var iväg till Taxinge slott på julmarknad. Men det kändes lite överreklamerat. Både maken o jag blev faktiskt lite besvikna... Inte så mycket som vi förväntade oss, varken av hantverkare eller i matboden. Det enda vi provsmakade var tomatmarmelad, men jag tyckte inte att det var något speciellt med den, så den fick inte följa med oss hem. Det enda vi köpte var ett änglaspel, fast det var tomtar istället för änglar o så var det värmeljushållare. O det passar oss perfekt!! :-)

Ikväll ska vi ha en "mys"kväll. Kolla på film o så har maken föreslagit tacos till middag, så jag får se om vi fixar det, eller något annat lättlagat. Känner mig ganska mör efter den här helgen faktiskt. Vill bara ta det lugnt o helst inte göra något alls. ;-)

Ska se om jag kan orka tvinga ut mig på en promenad. Det är ju trots allt skönt, efteråt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0