Allt i allo

Efter en lång o skön sovmorgon idag så bestämde jag mig för att skippa gymmet o istället träna hemma.
Så jag åt "frukost" o sen drog jag till stan direkt o uträttade en massa ärenden. Väl hemma igen så började jag direkt med att sätta på en maskin tvätt o sen åt jag lite lunch. O efter det var det dags att vika tvätten som jag tvättade igår. O så gick jag runt o plockade o gjorde fint.

Sen var det ju dags att träna. Gav mig ut på en joggingtur. Men idag kändes det TUFFT. Först tolv minutrarna trodde jag att jag skulle förfrysa näsan. Den sköna energiska känslan infann sig aldrig. Men jag tog samma runda som sist o lyckades kapa tiden med nästan 2 minuter. Joggade mer än sist. Så jag är nöjd med min prestation, för även fast det kändes tufft, så kämpade jag på!! :-)

Imorgon ska det bara dammsugas o golven ska våttorkas. Sen är vi färdiga för att få besök. ;-)

Ser fram emot en barnledig helg, som är fylld av aktiviteter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0