1a November

Dagarna, veckorna & månaderna bara spriiiinger iväg. Snart är det jul igen o sen är det snart sommar... Sjukt vad tiden går fort..

Idag har jag börjat baka inför makens födelsedag. Är så mycket trevligare o roligare att bjuda på hembakt, o eftersom att jag kanske inte har tid sista dagarna innan, så börjar jag gärna i god tid... SÅ nu är de vita chokladmuffinsen gjorda. Ligger så fint i frysen o väntar.
Jag gjorde något dumt idag när jag bakade. Smakade på dels vita chokladen o sen på smeten men j-vlar vad jag fick ont i magen o har än, o det är ju iofs bra. Enklare att hålla sig borta då. O dessutom var det SÅ SÖÖTTTTT så tungan höll på att vrida sig flera varv. Usch!!!!
Nej, inget fikabröd som lockar än.

Har varit ute på en kort vända idag, jogging varvat med rask promenad. Kört igång igen med träningsprogram för 5km. Men kände att jag är lite för "duktig" för att börja från v 1, så jag hoppade på v 3 istället, mest för att vaden ska få det lugnt. Gäller ju att vänja ligament o sener så jag inte blir skadad igen..

Har idag oxå suttit o skrivit ner mina mål i ett måldokument.
* Jag väger 75kg den 20dec -10.
* Stl 32 i byxor sitter fint på mig, den 20dec -10.
* Jag joggar 1 mil den 1 maj -11.
* Jag springer Tjejmilen -11 under 60min.

Detta ska läsas upp imorgon på Xv-mötet o sen skrivas upp på mål-collaget.

Nu är det visst dags att börja med middagen, så jag hinner äta innan jag ska åka o måla ikväll. :-)

Ha en bra måndagkväll mina läsare!

Kram & På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0