Värre

Idag är ALLT värre än igår, gott folk.

Började dagen med en promenad med familjen, i solen. Alldeles underbart väder. Dock så var inte mitt knä/smalben så förtjust i promenaden. För jäklar vad ont jag har! O det har inte gett med sig. Gå i uppförsbackar är HEMSKT!!!

Strax innan lunch så kom min mamma på besök, o hade med sig tårta… O sen när maken, dottern o mamma gick ut, så var jag så trött att jag gick o lade mig o sov, i 3!!!! timmar. Vad är det med mig idag??
Har noll ork o är grinigare än värst! O så värken på det… Någon som vill byta med mig??

När jag vaknade så följde jag med familjen på ytterligare en 1 promenad, dock så var den inte lika lång som den imorse… Tack o lov, säger mitt ben!

Blir nog ingen joggingvända imorgon... :-( Men får ta det lugnt så jag håller för Vårruset som är på tisdag. Vill iaf få in ett löppass innan dess...

Matintaget idag är KATASTROF, men en utmaning är en utmaning så jag skriver iaf ner det jag har stoppat i munnen… 1 Skogaholmis, kokt medvurst, 1 Wasa Sport, kokt ägg, kaviar, vindruvor, tårta, 1 tallrik fil med müsli o russin, 1 bullskiva & 1 banan.

Satsar på en bättre matdag imorgon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0