Underbara sol!

Vilken fantastisk dag det har varit....
Åt bara en lätt frukost imorse, innan jag gav mig ut på en joggingvända.
Men helvete vad ont jag fick o pulsen gick upp till 88% bara efter max 100m. Antingen berodde det på värmen eller så håller jag väl på att bli sjuk, som vanligt när man har saker inplanerade… Orkade springa kanske 2km sen var det tvärstopp. Ont som sjutton i smalben o baksidan av knäet… FAAAN!!!
Får väl börja cykla istället ett tag nu så jag blir bra, än att hålla på o springa o bara få ondare för varje gång… Bara det att det är SÅÅÅ mycket tråkigare att cykla!

Har iaf fått en del gjort idag. Kapat syrensbersån, så den är färdig, bara att skura plattorna kvar o döda brännässlorna. O så tog jag ut mopeden på en sväng. Hade några skogsvägar som jag inte visste om de gick ihop så det gick att springa, o det gjorde de, så nu har jag hittat en 8km slinga!!! Kanon! O sen har dottern legat på en madrass o filt på gräsmattan o myst. O då fick jag sitta o sola lite. Så himla skönt!

”Smygvägde” mig imorse o den visar på ett FINT resultat!!! :-)

Imorgon ska jag försöka mig på 4km promenad. Ska vara själv med dottern ev så då är det bra att gå. Det tycker hon om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0