Supporter

Ni fantastiska människor som kommenterar vill jag ge en stor kram! Tack snälla ni!!!

Känns skönt att veta att jag har ögonen på mig ;-)

Idag tog jag med mig min lilla prinsessa till stan. Jag var säker på att vi hade fiberduk till trädgårdslandet hemma, men se, det hade vi icke! Så en liten tripp till Tuna gjorde vi idag. Resten av dagen har hon varit med pappsen o arbetat, o jag har tvättat o donat lite. Varit irriterad på Dremel oxå. 
För den maskinen jag beställde i helgen, har utgått ur sortimentet…. Varför i hela friden finns den då med på dremels egen hemsida???  Fick erbjudande om en annan maskin istället, men den är helt ointressant. Vill ha en med digital inställning av varvtalet!!! Svarade på det mail som jag fick från företaget om erbjudandet o undrade om Dremel har någon maskin med digital inställning. Tror ni att jag fått svar?? NEJ! O jag blir så förbaskat irriterad.
Har jag inte hört något ifrån dem imorgon fm, så beställer jag samma maskin från en annan firma som jag vet har den i lager, men som dock är dyrare. Nu längtar jag verkligen efter att få börja gravera igen.

Jag gav mig ut på en joggingvända här på em o shiiiit vad tungt det kändes. Men vet ni?! Jag låg bara en halv minut efter förra gången. Så jag är faktiskt jättenöjd med dagens resultat. Trodde jag skulle få sämsta resultatet ever, o istället blev det näst bäst! 7,2 km på knappa 53 min. Jag är faktiskt nöjd över att jag klarar av att jogga så länge, även om inte tiden är bra om man jämför med andra…

Blev skittrött efter joggingen så nu ska jag bara ligga i soffan o slappa resten av kvällen. Vi hörs imorgon igen. På kvällen är jag själv hemma med prinsessan. Maken ska jobba. Tjohoo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0