Sovmorgon

Jag hade tänkt att skriva ett inlägg här igår kväll.
Men jag orkade helt enkelt inte. Jag var så nedrans trött!! Somnade på soffan innan kl 22…

Eftersom att det var min natt att ta prinsessan så trodde jag inte att det sen skulle bli många timmars sömn efter att jag gett henne nattmedicinerna. Men jag fick sova ända till halv fem. Det är sovmorgon, o det var så uppskattat från min sida!!

Jag ska idag fokusera lite på maten. Har blivit en del utsvävningar sen helgen, o det är inte ok!! Så nu ska jag tillbaka till den banan jag var på innan valborg!

Kommentarer
Postat av: Monika

Samma här...skärpning vad gäller maten!!

2010-05-06 @ 09:14:34
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/
Postat av: Linnéa Gaseb

God morgon!

Ville bara låta dig veta att Big Mama is watching! Haha!

Jag har koll på dig även om du inte tror det..

Jag har varit lite duktig och skrivit 2 dagar. Tis räknar jag inte för det var en så konstig dag.

Jag vet inte om du läste det men en vän till en eller två egentligen dog i cancer i mån. Jag tror hon bara blev 23-25,jag kände henne inte men det sätter perspektiv på prioriteringarna. Så tisdagens mat blev osynlig.

Nu ska jag ut i det vackra vädret.

Kram gumma och ha en FAB dag, L

2010-05-06 @ 09:25:26
URL: http://metrobloggen.se/nikegirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0