Söndag kväll

O den här dagen har varit riktigt bra, trots en tiiidig morgon.
Usch o fy för att gå upp kl 4… Men när maken vaknade o gick upp så ”smet” jag in o lade mig o sov några timmar. Väldigt skönt o uppskattat vill jag lova.

Har fixat till nya badrumsgardinen o satt den på plats. Blev så fint så med kossorna! ;-)

Idag har jag för första gången duschat dottern själv o jag är imponerad över hur bra det gick. Så nu är jag mallig o stolt över prinsessan…

För övrigt har det inte hänt så mycket här idag. Har varit för seg o så har det regnat för mycket för att jag skulle ta mig ut på en promenad.. Får se om det blir bättre väder imorgon. Saknar verkligen motionen!

Maten idag då: 2 Wasa Delikatess, 2 ostskivor, ½ liten honungsmelon, 1 banan, 1 hemmagjord hamburgare, 1 banan till, o snart ska vi äta lite kvällsmat. Har så många pp över att vi äter korv o pommes ikväll. Orkar inte laga någon riktig mat. Dottern vill inte riktigt sova ikväll, så därför blir det lite fel med maten. Men jag har pp till det o det känns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0