Smile

Vad hade jag att vara nervös för?! Vågen var ju snäll o visade på 88,8kg. Är så himla glad o nöjd över hur bra det fungerar med vv för mig nu. -4kg på 4 veckor.

Ni som varit med här ett tag nu, vet ju att jag inte är den som bangar på utmaningar o imorse när jag läste L´s blogg så visst fanns där en utmaning för mig…
O jag tror att den är som sist. Att föra matdagbok i bloggen, denna gång i 5 dagar.
Jag kan redan nu berätta att jag ikväll kommer äta äppelpaj med krispigt täcke o vaniljsås. Maken o jag ska mysa lite o hade planerat det för helgen, men vi har ju haft besök varje kväll så då passar vi på att göra det ikväll, när vi dessutom är barnlediga. Om det nu är så att vi kommer hem skapligt så jag hinner baka. Vi ska iväg på shoppingvända efter att vi lämnat prinsessan på korttids. Dels så behöver ju jag införskaffa mindre bh:ar o så behöver maken nya skor att promenera i.. Kan ju ta tid innan vi bägge är nöjda.

Men den som lever får se…


Kommentarer
Postat av: Monika

Jag hoppar på utmaningen, ska försöka hinna blogga på min "tappet"-sida!



Jag ska fan ner under 80...fyra kilo ska jag väl kunna bli av med rätt enkelt eller vad säger du? Puss på dig! :)

2010-05-10 @ 11:24:56
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0