Skol-DM

Idag har dottern tävlat i särskolan, DM i ”friidrott”. Dottern var med o tävlade i bollrullning i 3 olika varianter. Vi var såklart där o tittade! Hon var jätteduktig på att vänta på sin tur o otroligt fin kommunikation med sin ”assistent”…



När vi sedan hämtade upp henne på korttids så hade hon en guldmedalj runt halsen.



Aldrig får man vara ensam om att få medalj…



O hon ska då alltid vara värst. Vad är min Vårruset-medalj värd om man jämför med skruttans guld-medalj?! Typ INGENTING ju. Eller vad säger ni? En 4-åring som får Guld-medalj i Skol-DM... ;-)

För övrigt idag har vi mest fixat en massa ärenden o jag har äntligen fått min gravyr-maskin!!! O vad jag har massor att göra nu den närmsta tiden.


Kommentarer
Postat av: Anna

Heja mor och dotter Pileklev!!! Ni är jätteduktiga. En speciellt stor kram till guldmedaljören...=)



Puss!

2010-05-20 @ 15:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0