Så lite kan göra så mycket.

Härligt att vi är fler med på utmaningen!! Bara 5 dagar ju o det fixar vi. Eller hur tjejer?! :-)
Linnéa, min sötaste vän Monika är med på utmaningen oxå... Hennes sida finns med bland mina favoriter.

Jag har haft en alldeles fantastisk dag idag med. Har promenerat med familjen, myst massor o så har jag varit o shoppat... Flera bh:ar blev det, både mindre omfång o kupa. LOVELY!!! En alldeles underbar dag!!

Idag har jag ätit: ½ Frökuse, 1 skiva kokt medvurst, 1 ägg, lite kaviar, 1 Wasa Sport, 1 hemmagjord hamburgare med bröd, 1 banan, 5 nötter, kycklingwok med nudlar o nu till kvällsfika blev det ju som jag skrev tidigare, äppelpaj med vaniljsås... Mums! Men nu är det färdig"festat" för den här veckan! Vill att vågen ska visa under 88 på måndag... :-)

Imorgon är det dags för joggingvända igen o jag LÄNGTAR!!! Vet egentligen inte vad det är som gör att jag längtar så, men jag gör det iaf o njuter av det.

Nu ska jag passa på att gå o lägga mig i sängen o läsa ToppHälsa, innan John Blund kommer o hälsar på...
God natt!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Gaseb

God afton. Klart du uppfattade utmaningen rätt. Och självklart är det kul om vi blir fler. Då är det ju som jobbigare att hoppa av.

Ligger i sängen och är hungrig som en varg. Synd att jag inte hittade nån protdrink när jag handlade idag för det är svin bra att ta till så här på kvällskvisten, eller kanske nattkvisten.

Nu ska jag njuta av tvn för imorgon väntar en ny hääärlig dag.

Kram gumman, L

2010-05-11 @ 00:12:22
URL: http://metrobloggen.se/nikegirl
Postat av: Monika

Jo som sagt, det är ju ett tag kvar till v 28 så det vore väl fan om jag inte skulle klara det :) men jag behöver ju inte känna så jättemycket press nu när jag tog det på så lång tid.

Vi är BÄST!!!!

2010-05-11 @ 08:20:20
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0