Rastlös

Om ni bara kan ana hur gärna jag vill ge mig ut o springa… Blir galen snart.
Är ju faktiskt SKITtråkigt att cykla!! Står inte ut med det. Vill ut o jogga o det är NU!!!

Fr.o.m. imorgon måste jag bli bättre på att äta mat… O nyttig sådan. Den här veckan har inte börjat bra o på måndag vill jag fan inte få ett fett + till. Jag ska ha – då, förstått??

Idag t.ex. åt jag frukost vid 7:30 sen stoppade jag inget alls i munnen förrän vid 14:30 o då blev det köttfärssås o spaghetti, middagen… Sen nu ikväll har jag ätit ”mellis” bara...
Har varit ute hela dagen för övrigt. Rensat ogräs i grönsakslandet, skottat lite grus, kluvit ved i 2 timmar, cyklat en kortsväng o donat med lite av varje.. Har liksom glömt bort att både äta o dricka, tyvärr. Blir arg på mig själv o lovar att jag ska försöka bättra mig. Jag vill inte vara det fetto, som jag är idag. Nej ni, till nyår ska jag ha gått ner minst 8kg till, helst 10kg… O då krävs det en ändring, annars kommer det ta lååång tid att nå dit…

Min godisutmaning går bra iaf… Dock så har jag blivit ensam om den, så nu har jag ingen att ventilera med om det blir tufft.. Ni får stå ut med det här istället.. ;-)
Fikabrödsutmaningen är TUFF, shit vad det skulle vara enkelt att moffa i mig sånt nu, när jag är både rastlös o arg på mig själv… MEN, då når jag inte mitt mål…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0