Ny vecka, nya mål.

Vågen var snäll imorse… Visade – allt det som jag gick upp förra veckan plus lite till… :-)
För den här veckan har jag som mål att gå ner 0,6kg. Blir ju såklart överlycklig om det skulle vara mer – om en vecka. ;-)

Idag har jag donat i vedboden o så har jag tvättat o städat min lilla bil. För imorgon ska den ut på långresa…

Sen så har jag väl mest tagit hand om lilla dottern idag. Vi ska skjutsa henne till korttids idag o sen en snabbis till Biltema o handla grejor till grävaren o sen raka spåret hem till ett par kompisar o fika. O kl 21 ska vi hämta upp sommargästen på hennes jobb. De ska sova ute i stugan i natt för imorgon ska hon o jag till Kungens Kurva (långfärd för min lilla bil). Vi ska gå lös på IKEA!!!! Love it!!!
En heldag utan både karlar o barn. Så himla mysigt o roligt att hitta på saker med henne. Vi har alltid så trevligt tillsammans!

Så hur det kommer gå med pp ikväll o imorgon har jag ingen aning om. Men jag ska göra mitt bästa för att hålla mig inom ramen. Skippar fikabrödet hos vännerna ikväll o väljer något ”nyttigt” alternativ till lunch imorgon.

Nu måste jag stressa på lite för att hinna med det jag ska, innan det är dags för färd!

C U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0