Myspys

Vi har haft en riktigt lyckad helg. Bara lite trötta o slitna! Inte så vana vid den ljudnivå o tempo som 2 små busungar håller... ;-)

Mina pp:n har räckt iaf. Har t.o.m. några kvar. Så jag är nöjd på alla sätt o vis. Visst har jag tänjt på gränsern men detta var första gången som vi haft besök en hel helg o då blir det inte samma rutiner som man har när vi bara är familjen hemma. Vi har inte ätit något godis, bara lite nötter igår kväll. Så vi har varit så duktiga så!!! :-) Jag o M var t.o.m. ute o joggade/gick igår, 5,3km. Så de där nötterna hade vi gjort oss förtjänta av. :-)

Ikväll ska vi grilla igen o sen bara slappa o ladda om för morgondagen. För då ska vi till tippen på fm, med mina föräldrars gamla soffa o frys, sen vid lunch ska vi besikta min lilla pärla o sen hem o snabbt byta bil o ta med släpkärran o åka till mina föräldrar. För vi ska åka med dem till IKEA. De ska köpa nya möbler o behöver ha släp med sig. O våran kärra måste man ha E-kortet för att få köra. Så maken får ratta o vi andra får sällskapa o roa oss... Vi ska oxå handla en del. Handlade bara lite av det på listan igår när vi var på Kungens Kurva...

Nu ska jag bege mig ut i blåsten o förbereda för kvällens mat. Med andra ord så ska jag tända grillen. ;-)

See ya later, alligator!!


Kommentarer
Postat av: Monika

Känns bra att ni fått se hur våra små monster beter sig, dom är inte alltid snälla :)



Tack för en underbar helg! KRAM

2010-05-02 @ 22:36:52
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0