Många järn i elden.

Har idag haft en hel del att göra som ni säkert läste i förra inlägget.

Bilbesiktningen gick bra. Så nu är det bara att tuta o köra ett år till med chevan. SKÖNT, då vi är beroende av den...
Sen hem o då hann iaf jag ta det lite lugnt, innan vi skulle till kompisar på lunch/fika... Mycket trevligt då vi tyvärr ses alldeles för sällan. Vi diskuterade det idag, när vi sågs sist. Ja vi var nog hos dem på middag, i februari, tror vi... Alltså de bor i stan så det är katastrofalt att inte hinna ses oftare.

När vi hade hämtat lilla prinsessan på korttids så bar det av hemåt o bara en stund senare kom mina föräldrar o hämtade husvagnen o Nintendo Wii:et, o så fikade vi innan de åkte hem... (Vi ska träffas nästa helg o äta gott o dricka gott o ha en spelkväll, så pappa ville träna lite på spelet innan det är dags för tävling. Han är bara liiiite tävlingsinriktad. ;-) )
De hann bara lagom åka så var det dags för prinsessan att sova. Konstigt nog så gick det riktigt lätt att få henne att sova ikväll.
Resten av kvällen har vi tillbringat i köket. Maken här vid datorn o jag har kollat över önskemålen för sommaren o hur vi ska få ihop det, ja det blir inte enkelt...

Sommargästerna kom hit ikväll o ska ligga kvar ända till på söndag så vi har bestämt att vi nog ska dricka ett glas vin imorgon o snacka lite skit... :-)
För övrigt så har jag tänkt att jag imorgon ska ge mig ut på en 5km-vända o se hur benet känns. O så ska jag klippa syrensbersån. Har jag tur slipper jag blommorna o den starka lukten då... :-)

Nu är denna fredagskväll snart slut o det är äntligen dags för sängen, men först en rapport om dagens mat:
1 hård smörgås med kaviar o skivat ägg, ½ skogaholmis med keso o kokt medvurst, pastagratäng med skinka o grönsaker i, sallad, kladdkaka o lite grädde, 1 bulle o lite ostbågar.
Hur tänker ni tjejer om morgondagen? Nu har ju 5 dagar gått o vi har klarat av denna utmaning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0