Lycklig o förbannad på samma gång...

Jag är lycklig över att jag äntligen kom iväg o köpte nya löparskor. Vad skönt det känns oxå när man får hjälp av kunnig personal.
Det visade sig idag att jag har neutralt steg, medans jag tidigare fått veta av personal på Stadium att jag pronerar o dessutom ganska kraftigt, speciellt höger fot.... Kanske inte så konstigt att jag har fått ont både här o där i benen, till o från... Att jag dessutom fick gå iväg till OTA o få avgjutna inlägg med högt fotvalv gör mig ännu mer irriterad, Jag har liksom lågt fotvalv o ska inte ha så uppbyggt runt hålfoten. Syntes ju så tydligt när jag stod på spegelplattan. Jag har ju nu innan läst på en del om fötterna, så idag förstod jag ju allt så bra oxå... :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Va skönt att få proffhjälp. Hoppas du kan springa och promenera utan att få ont nu...=)



Kram, kram

2010-05-24 @ 20:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0