Laddar

För många så är inte 5km så långt att springa, men för mig som laddat för detta hela våren o utan problem har klarat av det, så är jag väldigt orolig nu, när jag har så ont. Ikväll är det dags för Vårruset i Västerås... Jag VILL verkligen klara av att springa hela loppet. Inte behöva gå.... Har smort in mig med tigerbalsam o ska väl göra det 1 gång till innan det är dags att åka o så ska jag även ta en värktablett innan jag åker så jag har förutsättningarna så gott det går iaf, att springa.

Håll tummarna för att jag kommer hem, utan allt för mycket värk!
Är liiite nervös redan... Inte för loppet, för det är lugnt utan för att jag har ont o inte vill gå loppet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0