Kristi flygare...

Jaha, så var det då torsdag o allt skulle bli så mycket bättre idag...
Visst benet känns avsevärt bättre, men å andra sidan har jag inte varit ute på någon promenad alls idag. Har tränat lite till Wii:et, men annars har jag bara tagit det lugnt o myst.

Maten idag då... Ja vad ska jag säga. Jag vet inte riktigt... ½ Skogaholmis, kokt ägg, kaviar, 1 banan, 1 hemmagjord hamburgare, fläskfilé, ugnsrostade grönsaker, 2 potatisar, lite bearnaisesås o så avslutade vi kvällen med att spela lite Wii tillsammans, maken o jag, (dottern är på korttids över natten.) o då åt jag lite ostbågar, maken åt både godis o chips, så jag är glad över min lilla skål med ostbågar. :-)

Imorgon ska vi först besikta chevan, sen in till ett par kompisar på lunch o fika, innan det är dags att hämta hem lilla prinsessan. På kvällen ska mina föräldrar komma o hämta sin husvagn. Så vi vet iaf vad vi gör imorgon...
Nu ska jag passa på att sova. Som vanligt blir det inte så tidigt som jag vill komma i säng...

Kram o god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0