Gott & Blandat

Malaco Gott & blandat Original
Ingen fara. Jag har inte ätit godis, o kommer inte göra det heller... Är ju massor av dagar kvar innan det är tillåtet igen..
O fr.o.m. nästa måndag så kommer jag utöka "utmaningen" till även fikabröd. Känner att det är en tung last för mig... :-(
Men den ska jag bli fri från nu!

Idag har jag gått lilla joggingvändan o fick inte jätteont o det är ett stort plus... Är noga igen med tigerbalsam o voltaren gel... Förhoppningsvis hjälper det iaf lite. Vill verkligen klara av att jogga hela Vårrus-slingan på tisdag...

För övrigt idag har det inte hänt så mycket mer än att jag har suttit o fnulat lite på motiven till våra glas. För har jag tur så kommer gravyrmaskinen nu i veckan o jäklar vad jobb jag har då! Fick in lite beställningar o nya idéer igår, så jag är så lycklig så. Bara maskinen som ska komma sen jäklar ska det yra glasdamm över Lövnäs... :-P

Maten idag har gått bra. Har 2 pp kvar plus en stor del av vb så jag kanske tar o lyxar med lite glass eller något annat gottit nu ikväll när lilltösen somnat. O firar att den här helgen har varit alldeles fantastiskt underbar.

Nu ska jag ta o fixa skruttans rum för natten. Återkommer ev senare ikväll, annars imorgon.

Tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0