Äntligen helg

O vi är barnlediga från i em tills på tisdag.
Visserligen har dottern varit en supermysig tjej nu de här dagarna som hon varit hemma. Men jag tycker ff att det är något speciellt när hon är borta över helgen. Går in i en "mys"fas då...

Ikväll ska vi grilla med sommargästerna o dricka lite vin o ha det skoj.
Imorgon ska vi först på "traktorrally" o sen ska vi till mina föräldrar o fira pappa som snart fyller år. Blir middag, vin o 5-kamp! :-) Vi ligger kvar där i deras husvagn o sen på söndag när vi piggnat till åker vi hem o byter om o fixar till oss, sen kl 15 ska vi till korttids på korvgrillning o fika.
På söndag kväll lär vi ju vara sådär lagom trötta, som man blir när man har ett fullspäckat schema..
O på måndag far vi till Örebro för att köpa nya löpardojjor till mig.
Hoppas sen att det knäonda kommer ge med sig!! För just nu har jag så ont att jag knappt klarar av att gå 30min-promenader. Så fort det blir en liiiten liiiten backe så hugger det som tusan o jag måste sakta ner tempot. :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0