Ajajaj

Shit vad jag fick ont efter att jag joggat... Mitt vänstra knä känns som att det ska låsa sig. O smalben/vad gör ont som sjutton. Känns som att någon hugger med kniv i vaden när jag går...

Har smort in både knä, smalben o vad med tigerbalsam. Hoppas det hjälper lite o jag är bättre imorgon. Vill verkligen inte dra ner på joggingvändorna, även om jag "vet" att jag bör göra det...

Var som sagt ute på en jogginvända i 55 min på fm. Så skönt att ge sig ut i detta underbara väder.
Sen nu ikväll när vi hämtat prinsessan o varit o handlat så tog vi en 30min-promenad. Det var väl kanske inte det bästa för mitt ben, men vi ville bara ha en nöjd o glad dotter...

Maten idag då: 1 Frökuse med kokt medvurst på, 1 banan, vindruvor, 1 liten kebabtallrik, 1 bullskiva o 1 kopp kaffe med liiite mjölk i.
Inte världens bästa dag i matväg, men maken hade massor av ärenden att uträtta så det fick lov att bli så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0