Ahh härligt

Tänka sig att en helg kan vara så underbar!? Så fantastiskt härlig o mysig att jag har svårt att sätta ord för det. Inte blev den sämre heller av att sommargästerna bott här ute i helgen o vi har umgåtts en hel del o tagit promenader ihop. I lördags kväll bjöd de på sen mat o så drack vi varsitt glas vin. Satt o pratade gamla minnen, o nya minnen med tjejen... :-) Maken o killen är "släktingar" o har umgåtts i samma kretsar så de hade det mycket trevligt. Jag känner igen många av dem medans tjejen bara känner igen några... Men iaf mycket trevlig lördagkväll!!

Idag har det väl inte hänt så mycket här vid Lövnäs. Klippte gräsmattan framför huset på fm o sen myste jag o dottern fram tills dess att vi körde iväg henne till korttids. Uträttade en massa ärenden i stan o sen åkte jag hem o lagade middagen, tacogratäng,sallad o till det drack jag en cider. Det är första gången som vi sitter ute o äter, på tu man hand. MYSIGT!!!

Jag försöker ta det så lugnt som möjligt för benets skull. Imorgon ska jag åka o veckohandla o sen kommer ev mamma förbi en sväng o imorgon kväll är det dags för Vårruset! O mitt envisa jag säger att jag SKA jogga hela tiden! Vägrar att gå en endaste meter. Fan, har ju klarat av att jogga 7,2km o då ska jag fasiken göra det imorgon oxå. Benet får göra hur ont det vill. Jag SKA springa!!!

Oooo, veckans viktminskning får jag ju inte glömma att rapportera om. -0,6kg. Har nu på 5 veckor gått ner 4,6kg. Det är jäkligt bra jobbat o jag är grymt nöjd med resultat. Smygvägningen i slutet av förra veckan visade på mer - men jag är nöjd ändå. Så länge det går neråt så går det åt rätt håll! O nästa vecka vill jag iaf ha -0,5kg.. Är ju trots allt barnlediga 5 av veckans 7 dagar så det ska gå!

Känner att huvudet är fullt med massor av tankar o funderingar. Men jag kan liksom inte sätta ord på dem. Ska ta en stund nu o sätta mig ner o bara "kladda" lite på ett papper så kanske jag får ut det jag behöver.

Ha en fortsatt bra kväll mina underbara läsare!
Vi hörs igen imorgon!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0