Underbara söndag

Fick en skön och välbehövlig sovmorgon idag. Har dock hört ”monstret” massor. Hon har tjoat, gnällt o levt allmän rövare…

Men iaf. När jag gick upp vid 9 så käkade jag en lätt frukost o sen väntade jag en stund innan jag gav mig ut. Den här gången utan pulsmätare *gah* Men det gick fantastiskt bra.  Kapade min ”bästa” tid med 11 sek.  Men jag vet dock med mig att jag sprang hårdare idag än jag brukar!

Så numer tar 5,5km 43:49min att ”springa”. Men då går jag de 2 första minutrarna som uppvärmning.
Väl hemma igen så hade dottern ff inte vaknat från sin middagslur så jag fick vänta en liten stund med att duscha. Men det gick bra det med.

Övriga dagen har dottern varit ute med sin pappa o meckat traktorer o grejat, så jag fick en liten stund för mig själv här hemma. O vad gör man då?? Ja hade det varit så att vi inte skulle få besök ikväll hade jag säkert lagt mig i sängen o läst lite. Men eftersom att vi ska få gäster så satte jag igång med att diska undan, plocka, tvätta och så avslutade jag med att vika lite tvätt.

Sen kom mina gosiga mekaniker in så då åkte dottern in i duschen så hon är fräsch när hon ska till korttids imorgon o sen var det dags för matlagning

Vi har nyss ätit, så nu ska vi bara slappa o njuta innan besöket kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0