Spaghettiarmar...

Dagen började med en lång o skön sovmorgon. Gick inte upp förrän kl 9 o har bara varit vaken 1 gång under natten. Helt fantastiskt skönt!

Fixade frulle o sen vek jag en massa tvätt o plockade undan… När J ätit sin lunch så tänkte jag vara så ”snäll” o ta med mig henne på en promenad. Vi hann inte mer än 100meter så började hon att misstycka o efter 7 minuter gav jag upp o vände hemåt. Hon ville säkert ha pappsen med sig…

Så nu ikväll efter alla ”måsten” så stängde jag in mig i vårt sovrum o körde ett 35min långt/kort styrkepass. Det känns i armarna vill jag lova. Men det är ju bara bra!!! Vill inte ha gäddhäng!

Imorgon ska jag snöra på mig skorna o ge mig ut på en joggingvända, om vädret är ok…

Fick känningar i knäet nu i em när vi duschat dottern, därför blev det ett styrkepass, annars var jag laddad för ett pass på cykeln. Men jag vill ut o springa imorgon, därför tog jag hänsyn till knäet idag.

Nu ska jag kolla kvällens avsnitt av BL o dricka kaffe till!
C U tomorrow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0