SOS Alarm

Jag borde nog spärras in.. Tror jag har blivit galen. Jag ska kaaanske springa tjejmilen. Hur ska det gå till??? Hur dum får man vara som säger så??

Men nu har jag lovat L det o då står jag för det.
Men satan vad jag har sovit dåligt i natt. Drömt mardrömmar om den där förbaskade tjejmilen.
När jag gick upp imorse var jag ändå taggad som sjutton för att ge mig ut o springa en runda. Men så drog jag upp rullgardinen o såg snöovädret utanför… Fy vad det snöar o blåser, så nu blir det ingen joggingvända idag… Tar den imorgon istället, om det är bättre väder.


Kommentarer
Postat av: Linnéa Gaseb

Men raringen då.. Du har ju inte lovat att springa bara att tänka på det. Så än behöver du inte känna nån press.. Eller jo en liten. Själv så kollade jag intensivkurser i crawl. Vuxen skola och det får fan bli det.

Ska jag kirra en klassiker så ska jag. Och så kan det vara bra att kunna. Har ju även funderat på triathlon och då måste jag ju kunna simma.

Hur har dagen varit annars?

Jag har bara legat i sängen. Ville gå och träna men det ville inte höftböjaren så idag fick kroppen bestämma och imorgon bestämmer jag. Moahahahahaha!

Kram på dä, L

2010-03-01 @ 18:15:22
URL: http://metrobloggen.se/nikegirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0