Snabbt inlägg

Passar på nu innan vi ska åka till stan att lägga in ett litet inlägg. Vet inte när jag hinner det sen. Kanske inte förrän ikväll...

Först ska vi nu int till stan o hjälpa svägerskan att få gång hennes bil, igen. Vill inte starta efter köldtopparna som varit.
Sen ska ju maken klippa sig o jag ska tala med frissan om hur jag vill ha det o boka tid för klippning och färgning/slingning.  Sen blir det lite handling innan vi åker hem. Är det sen fint väder ff när jag kommer hem så tänker jag ge mig ut på en joggingvända idag med. Bara längtar efter att ge mig ut!!!! Lite rädd ändå för att gå ut för hårt, men vad sjutton. De i Biggest Looser tränar massor av timmar varje dag från dag 1 o då kan väl jag få springa 2 dagar i rad, eller hur?!

I em kommer dottern hem, är ju som alltid lite tomt här när hon är borta. Man känner sig liksom inte hel, trots att vi försöker ta det lugnt o njuta när hon inte är hemma... Men det känns konstigt! Så ikväll blir allt som det ska igen. Fram tills på måndag då hon ska iväg igen...

Nu måste jag ta o fixa till mig lite, kan ju inte åka till stan o se ut som ett åkerspöke...
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0