Snabb onsdag

Den här dagen har sprungit iväg! Efter trippen i stan så begav vi oss hem o sen tänkte jag strunta i att springa, bara för att det blåste ganska mycket.  Men så gick maken ut o skulle dona med en massa saker i uthusen o då satt jag här, alldeles ensam. Så jag bytte om o gav mig ut. Tog samma sväng som igår. O kapade tiden med 1 minut, inte mycket, men alltid något!! :-)

Sen var det ju bara o duscha o fixa till mig lite, så var det dags för att åka till stan igen, o hämta dottern o handla. Gick jättebra o dottern tjoade o grejade på ICA. Väl hemma igen så var det ju bara att påbörja maten samtidigt som vi plockade in allt vi handlat.
O rätt som det var så var det ju dags för lilla dottern att få mat o sen var det läggdags för henne.

O då ni...
Då fixade vi iordning varsin god räkmacka med en massa räkor, grönt o smaskigt på...

O nu sitter jag här o funderar på hur jag ska lyckas klämma in lite motion i morgondagen. Svärmor o hennes karl ska komma o hälsa på o mitt på dagen dessutom, men beroende på hur länge de stannar så blir det antingen en promenad med dottern i vagnen eller en tur på cykeln, tror jag...

God natt-kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0