Slapparhelg

Hade som mål att ge mig ut o springa idag, då det var alldeles för halkigt igår. Men se, jag känner mig liiite tung i huvudet idag. Drack vin igår o då skippar jag löpningen idag. Ska ju iofs dricka lite alkohol ikväll oxå, men jag ska ändå försöka satsa på att springa imorgon kväll. Då borde ju det mesta av alkoholen, förbränts bort.

För övrigt hade vi en kanonkväll igår. Började med en shoppingtur på Tuna Park o för en gång skull så åkte vi därifrån efter att ha gjort vad vi skulle, nämligen köpa kläder till MIG. Jag brukar sällan hitta något åt mig själv, utan vi brukar alltid komma hem med kläder till lilltösen...
Men jag fick med mig 1 par jeans o 2 toppar hem. Är helnöjd! Sen hem till gudbarn med familj o fick god mat. O så hade jag med mig en box vin som jag o de drack av. När gudbarnet somnat så förflyttade vi oss in till TV:n o Wii:et. Har aldrig testat det tidigare. Men vad kul det var! Vi fick prova på lite olika spel. bl.a. utförsåkning & bowling. O så gjorde jag ett sånt där ålders-test... Har för mig att jag fick 69 *skäms* Men hade så skoj... 
Boxades en gång oxå o jag var ju lite andfådd o blev varm. Så det kanske funkar att gå ner i vikt med oxå. Även om jag är skeptiskt o tror att det kan bli lite nyhetens behag om vi skaffar det.
Men det var ett perfekt spel att ta fram vid middagar/lite partaj... Vi fick oss många goda skratt!!!

Idag ska jag bara ta det lugnt! Kanske tvätta en maskin, men annars inget alls! Har ingen lust helt enkelt! O just den här helgen när jag är lite nere, så tänker jag unna mig det!

Nu ska jag ta o förflytta mig till TV:n o fixa lite o sen spela lite ps tror jag.
Ha en toppendag o kväll älskade läsare! För det ska jag ha!
Kramelikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0