Onsdag

Den här dagen började tidigt, kl 2 sade lilltösen god morgon första gången. Men jag fick henne iaf att ligga kvar i sängen "ända" till kl 4. Så för mig blev det bara 3 timmars sömn i natt. Var väldigt skeptisk till att ge mig ut o springa efter så lite sömn.

Men vid kl 8 gav jag mig ut iaf. O jag säger bara att det var rätt beslut. Jag kapade tiden med 2 minuter. Inte mycket på 5,5km men ändå 2 min kortare! Jag är nöjd med det!!

De här sista 2 dagarna har jag ett SUG efter något sött! Men jag tänker inte ge efter! Jag ska bli av med det här suget också av sig självt!

Imorgon ska jag äntligen till tandläkaren o påbörja rotfyllningen. Är skitnervös, men det beror nog mest på att jag ska träffa en ny tandläkare o att hon dessutom är ganska nyutbildad, känns ju inte så tryggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0