Nedräkningen har börjat...

... om 12 timmar har jag börjat förändringen på håret! Spännande va?!

Idag har vi gått en lång skön promenad på 1h o 20min. Så mysigt i solen!!! Nu känner man ju riktigt att den värmer!
O sen åkte vi o lämnade tösen o passade på att handla för veckan. Väl hemma fick jag stressa i mig lite mat o sen åkte jag o målade. Så roligt att få komma bort o tänka på något annat för en stund... Trots att jag inte varit där på ca 1 år så var det samma glada roliga stämning o samla gamla "uvar" som var där! (Inget illa menat!) Bara trevligt glatt galet folk!!! :-)

Imorgon blir det en "vilodag" gällande träningen iaf, tror jag. Beror lite på när jag är klar hos frissan o så. Men jag satsar på att ta 5,5km rundan på onsdag iaf, o fredag o söndag!

Kommentarer
Postat av: Minapropoints

Åh, spännande! Hoppas ju på en bild sen... Kram

2010-03-09 @ 06:54:54
Postat av: Monika

Hoppas du blir nöjd hos frissan!! KRAM p dig!

2010-03-09 @ 08:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0