Lovely

Vilket underbart väder vi haft idag, iaf på fm... Strålande sol o snösmältning!! Me like!
Vi hade bestämt att vi skulle åka till Västerås men innan skulle maken "bara" ut o snöröja vägen, vilket slutade med att han körde allt. Jag hade inte tålamod till att sitta inne o vänta på honom.
Jag gav mig ut o sprang istället. O jag är så jäkla grym!!!! Jag sprang 4,5km i ett sträck. Dock väldigt sakta, pinsamt. MEN jag sprang det iaf. O jag bestämde mig då för TJEJMILEN HERE I COME!!! Jag ska springa det loppet! Tack Linnéa för att du planterar såna tokiga tankar i mitt huvud! Jag ska göra det!!! ;-)

Efter joggingvändan o en skön dusch så begav vi oss till Västerås o kom hem med en ny micro. Våran går ju minst 5 ggr per dag o börjar nu låta lite konstigt. Det blev en Whirlpool igen, med alla de fina finesserna vi hade på gamla. Men med ångkokningsfunktion oxå... Får se hur mycket vi använder den funktionen, men jag ska iaf försöka göra det mycket!

Nu ska jag ta o fixa till här i köket, så alla saker kommer på rätt plats... :-) 
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0