Lördagen i snabba drag.

Hade ställt in mig på att springa idag, men när jag vaknade imorse så kände jag mig kärv i halsen. O eftersom att jag INTE vill eller har tid med att bli sjuk igen, så struntade jag i att springa. Tog med mig dottern på en 70min lång promenad i strålande sol! MYSIGT!!! Förbrände 464kcal o snittpulsen låg på 135, så jag är ändå nöjd med dagens motion.

                                    

Min bror hjälpte maken med att köra iväg ett enormt lass på släpkärran till tippen medans vi gick. O som tack för hjälpen så bjöd vi på mat. Macka från Subway! Hur gott är inte det??!! O jag tog kyckling, så jag valde det lite nyttigare alternativet, med mörkt bröd. Fast det är ju egentligen inte så mörkt, men ändå!

Jag fick ingen negativ reaktion iaf av den där cappuccinon igår. Känns kalasbra!
På promenaden idag gick jag o tänkte på hur jag kände o mådde innan jag slutade med sötsaker. Det är en enorm skillnad.. O jag vill för allt i världen inte hamna i det träsket igen!

Nu ska vi ta o kolla 2:a chansen o så laddar jag för en joggingvända imorgon. Då ger jag mig ut oavsett!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0