Ljuvliga söndag

Skönt att det ändrades till sommartid idag... Kändes bättre att gå upp kl 5 än som kl hade varit igår 4...

Hade en lugn o skön fm. Vi gick en mysigt lugn prommis efter lunch. Stötte på grannarna (inte så vanligt) o stod o snacka lite strunt ett tag.

Vid kl 16 gav jag mig ut på en joggingvända. 6,4km är nu mitt längdrekord! Jag är bara liiiite mallig idag. (Att jag dessutom spang fortare än någonsin oxå, gör väl sitt till liiite kanske) *fniss* Kändes verkligen kanon, även om det smärtade i ena vaden, sista km...

Idag har vi haft lite skåprensning, så imorgon sätter jag igång med bra mat o mellanmål igen. Sen jäklar ska kilona försvinna i joggingspåret. Jag är så jäkla taggad o ännu mer nu sen jag tog "rekord" i löparkarriären...

Kommentarer
Postat av: Monika

Go girl!!!

2010-03-28 @ 23:12:05
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/
Postat av: Linnéa Gaseb

Du är sååååå duktig! Själv så festade jag alldeles för länge igår så dagen bjöd inte på mycket rörelse här. Haha! Men imorgon är det spinning på schemat. Med syster yster. Kram och god natt, L



Jo en sak till. Han min nya, Jonas, han skrev idag att han blev kär igår.. Har sååååå mycket pirr i kroppen nu. Puss

2010-03-28 @ 23:23:23
URL: http://metrobloggen.se/nikegirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0