Läsare

Tack för era kommentarer. De värmer gott!!

Igår "fuskade" jag lite vad gäller sötsaker. Åt en chokladboll, med gott samvete faktiskt!!! :-)
Hade så ont i tanden o fick inte i mig nåt som smakade bra. Allt smakar apa i munnen. Fyllningen, bläsch!! Men chokladbollen fick bort smaken, för stunden iaf!
Idag har det gått bra. Mina föräldrar var här o hälsade på. De har ff inte riktigt fattat att deras dotter inte äter fikabröd eller andra sötsaker heller för den delen. De hade köpt med sig krämkaka... Men jag tog ingen bit. Bra va?! Jag värmde min lunchlåda istället, köttbullar och stuvade makaroner.

Sen åkte jag till stan o uträttade en del ärenden. O med mig hem hade jag 2 mackor från Subway. Mums!!! Det blev våran middag...

Jag var ute på en joggingvända imorse. Men det kändes tungt ända från första löpsteget fram till sista. Pulsen gick upp på en gång o gick inte ner nåt heller under passet.

Nu är jag sugen på att ta ett varv imorgon bitti igen innan vi ska åka och fira min mamma, som fyller år idag, men firas imorgon, av hela min familj...

Återkommer med rapport imorgon kväll om hur jag gör med löpturen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0