I did it!

Hade en trevlig kväll igår med målargänget!! Så skönt att få komma hemifrån för ett tag o tänka på något annat, eller som igår, just ingenting. Kändes som att jag gick runt med en bubbla omkring mig...

Började denna morgon med frukost o sen väntade jag en timme innan jag gav mig ut på en joggingvända. Blev ca 6,9km med många backar, en del låååånga o en del kortare. JOBBIGT! Men ack så skönt när jag rundade lagårn här hemma o fick sträcka upp armarna i luften o visa maken att jag är fasiken ganska bra!!! :-) Sån himla skön känsla när jag kom hem o hade sprungit HELA sträckan. Inget bra tid, MEN jag sprang ändå hela vägen!!! Är ca 2,5 år sedan vi gick där, jag, maken, dottern o så hade vi min mamma med oss. Tyckte det var jobbigt när vi gick den. Men idag joggade jag runt! *STOLT*

Om det nu blir så fint på em som de visat på vädersändningarna så tror jag att jag ska ta en liten promenad oxå, om vi inte hittar på något annat innan vi ska in till stan o uträtta ärenden o sen möta upp ett par kompisar o köra ut deras bil hit, så de kan mecka med den på måndag.
Till middag idag blir det någon snabbmat. Vi ska ju skjutsa hem kompisarna o sen äta något ihop med dem. Blir ju lite svårt att laga mat i bilen... Så därför får det bli något snabbt, o förhoppningsvis kanske jag kan välja något som inte är allt för onyttigt.

Nu ska jag fortsätta njuta av segheten i kroppen som kom efter joggingvändan. Är en skön känsla, tycker jag! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0