Häng

Tiden räcker inte riktigt till längre, till att sitta här...
Nu sitter jag här i väntan på att goda vänner ska komma över, med mat dessutom. Så jag har en lugn o skön kväll framför mig. Dottern sover redan, har haft en toppendag, med inte alls många sura miner. Så idag har vi haft en kanonmysig dag.
Har väl egentligen inte gjort så mycket. Gjort rent kaninburarna, promenerat lite o så det bästa av allt. Jag har kapat ner ett träd, med motorsåg. Fasiken vad häftigt. Även om det var ett litet trä, så var det läskigt! Tänk om det hade landat på verkstadsboden... *biter på naglarna*
Som bevis på det hela var maken duktig o knäppte kort, när jag var "in action", så jag bara måste få lägga ut ett bildbevis här.

             

Är ju faktiskt riktigt jobbigt, fast det ser ju enkelt o lätt ut, när maken håller på... Får skylla på att han är mindre än mig o så är han ju faktiskt betydligt mer van oxå... :-)

Var in till stan en sväng på em oxå. Hämtade lite bildelar till vår förbaskade bil... Så nu har maken o dottern jobb i helgen. För även om den lagade sig själv av att stå utan batteri i ett dygn så känns det bäst att byta ut delen iaf. Skittråkigt med fel o enormt störande... Dottern för övrigt, älskar att vara med sin pappa o mecka! O jag får en stund för mig själv, så alla är glada...

Längtar som f-n efter att få ge mig ut o springa imorgon igen. En sån skön känsla när jag märker att jag orkar mer o mer. O nästa vecka är det dags att utöka rundan.
Har ju lite känningar i benhinnorna, men har varit superbt duktig med voltaren gel och tigerbalsam, 3 ggr per dag/salva... Så jag hoppas att det känns bättre även ute på vändan imorgon.

Är sugen på att åka iväg till en "riktig" löparbutik, typ löplabbet eller likn o köpa nya skor. Men närmsta löplabbet ligger i Örebro o är precis nyöppnat, vilket gör att jag tvekar inför personalens kunnande. Väntar kanske lite till o åker då istället någon annanstans, gäller bara att jag kan "lura" med mig maken på det. Får väl gå ut o leta efter en traktor som han kan åka o titta på samtidigt, min traktorgalna man!

                              

Återkommer så snart jag bara kan...
Har iaf idag bestämt mig från att fr.o.m. imorgon är det nolltolerans mot socker igen! Detta går inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0