Fredagsmys

Var ute på en skön joggingtur på fm. Så gott när man känner att solen värmer!! Tog det lugnt idag o lät pulsen vandra runt 155-160. De tidigare rundorna har den legat något högre.
Jag springer ju väldigt sakta, men känner ändå att jag kommer kunna öka på tempot, bara jag får hålla på så här ett tag till. Vill verkligen inte gå ut för hårt så jag får skador eller blir sjuk... Men runt 160 i puls känns bekvämt så där tänker jag försöka ligga ett tag framöver. Klarar ju faktiskt redan av att jogga i 4,5km i sträck o då borde jag klara mitt 30min mål som jag har på Vårruset, i maj...

Efter lunch dök mamma upp. Hon hämtade kartonger att packa porslin i o så fikade hon o maken såklart. Jag lyxade med en cappuccino, med dajm"bitar" i. Kom på efteråt att: va fasen det är ju "godisdricka". Har dock inget sötsug så jag hoppas att det inte förstörde allt. För det har verkligen gått kanonbra. Kände iofs liiite sug imorse när jag öppnade skafferidörren. Där i ligger det 2st 200gr chokladkakor o så flera olika sorters fikabröd... Men jag tog min smörgås o yoghurt o sen var det inget mer med det.
Känner mig mycket piggare o så är jag ju såklart lite kaxig för att jag lyckats såväl.
Visst kan man nu ikväll sakna lite smarrig efterrätt. Men jag vill inte äta nåt sånt... Så jag håller mig till kaffe, vatten o 1 riskaka.!
Ska jag klara att springa tjejmilen så kan jag inte äta sånt skit. Måste bli av med några kg så inte kroppen strejkar vid att springa 1 mil!!!

Nu ska jag passa på att mysa med dottern innan hon ska sova.
Hörs igen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0