En enda tanke

Hela dagen idag har jag gått o tänkt på...

Just ja. TJEJMILEN!
Det vore ju coolt att kunna springa 1 mil. Fatta 1 mil, halvvägs till stan härifrån! Jag kommer bli så jäkla vältränad o snygg under träningstiden så ni ska bara få vänta o se!!!!

Mitt första sikte är ju dock Vårrusets 5 km på under 30min. O sen milen! Vi har en tjej här ute i "bushen" som är ute o "studsar" varje dag som hon är ledig... (hon är så lätt o vältränad så det ser verkligen ut som hon studsar fram. Längtar tills jag är där!!!)  Hennes runda är på 9km ca o det vore ju jätteskoj om jag kunde bli lika duktig...

I lördags när jag var ute o "sprang" om man nu kan kalla det springa så sakta o lugnt som jag sprang, men iaf. Så avverkade jag 4,25km på 36min. O jag sprang hela sträckan. Så det känns ju helt uppnåerligt. Men sen är det ju det att jag ska kunna springa det dubbla. Gah! Men jag har mer o mer näääästan bestämt mig för att jag ska klara det! Kan ju inte banga nu ju!!! Min envisa kommer jag långt på. Och du L, jag kommer tacka dig om jag gör detta o kommer i mål, springande!!! Tack för utmaningen! Precis vad jag behöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0