2 dagar

Igår var jag ute på en joggingvända, innan jag åkte till frissan. Tog pb med 1minut!!! Känns verkligen att det händer grejor med kroppen nu, när jag kommit in i träningen lite.

Kl 14 var jag hos frissan o blev ljusare. Inte blond, men ljusare. När det är dags för utväxtfärgning så ska vi lägga i ljusa slingor. Så då blir jag mera blond! Det tog 3,5timme!!!! Så himla skönt att få gå iväg o göra något bara för sig själv. Att hon dessutom är ensam i salongen gör ju inte saken sämre! Det blir sån mysig och personlig stämning! Kommer absolut fortsätta gå dit. Bra läge, bra priser och underbart bra frisör!

Idag ska jag nog ta det lugnt med motionerandet. Eller kanske inte... Sugen på ett styrketräningspass. Men jag vet inte om tiden räcker till det. Om ca en halvtimme kommer det hit en man som ska installera reningsverk i badrummet, till avloppsanläggningen. Sen har jag fått med mig maken på att åka till Lager157. Jag har varit där 1 gång och för maken är det första gången. Ska se om jag får tag i något snyggt o så ska jag köpa flera trosor. Älskar Frank Dandys, o Lager157 säljer dem för 80kr!!

Sen vill maken åka o hälsa på de som hade sommarstugan här för typ 10år sen. Ett äldre par, som bor här uppe i skogen någonstans o som vi ofta träffar på när vi är i stan. Nu är det väl dags att åka dit o hälsa på. Har bara tagit ett par år, men nu ska det ske. Maken ska bara ringa först o kolla så vi kan komma o hälsa på!

Jag hoppas att vi inte blir kvar så sent. För jag vill ju verkligen hinna med ett pass. Men om jag känner karlarna rätt så blir det svårt. De pratar lika mycket o alldeles för mycket. ;-)

Kommentarer
Postat av: Linnéa Gaseb

Du är såååååå duktig!!! Jag är så stolt över dig och så glad att du lyssnade på mig när det gäller maten. Kroppen behöver mer energi för att orka träna mycket. Det är ju därför jag inte tappar nåt nu. Jag har tömt den på energi iom att jag körde på med vv smatigigt som jag tränade 2-5h om dagen ca5-6 dagar i veckan.. Inte alls bra. Nu har jag droppat vv helt, visst jag älskar deras mat men kommer inte att räkna pp då jag verkligen behöver all energi jag kan få. Hmmm det låter nästan som att jag tror jag är elit idrottare och inte bara en vanlig elit motionär. Haha!

VI kommer att kirra tjejmilen som en dans och du kommer ha såååååå kul. För det är det. Speciellt när man springer om en massa och känner sig snabb som fan.

Jag sitter på x2000 på väg till Jonas. Är såååååå nervös. Men detta är ju bara kul. Måste få A ur systemet. Men det är lite svårt när hela ens framtid har rasat som de korthus det faktiskt var..

hahahaha det märks verkligen att jag är pirrig med den orddiareén jag har. Hahahaha!

Hoppas du får en toppen dag.

Många kramar från ditt största fan L

2010-03-17 @ 15:05:57
URL: http://metrobloggen.se/nikegirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0