Upplägg

Har väl egentligen inte riktigt hunnit med att sitta ner o planera för min plan för att minska i vikt till semestern.
Men jag kör igång ändå…

”Huvudupplägget” är iaf klart. Räkna kcal… Skrev in mig på viktklubb.se för att få hjälp med att räkna, o kaaanske hitta någon att peppas av o peppa…

Mitt första mål är att gå ner 5 kg på 8 veckor. Ska då ligga på ca 1900kcal/dag. Låter som väldigt mycket, men det kommer väl bli tufft o kärvt vissa dagar, som med allt annat…
Motionsmässigt så ska jag försöka komma igång med löpningen igen. Tänker iaf ha som mål att komma upp i 45-60min träning varje dag. O då ska det vara både kondition o styrka.
Ska försöka äta så ”ren” mat som möjligt. Rent kött, potatis/pasta/ris etc. Inga köpta röror eller typ som potatissallad.

Sen efter detta mål så tar jag 1 veckas paus då jag o maken får en välförtjänt semestervecka, på tu man hand.
O sen ska jag ta de sista 5kg fram till jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0