Summering

Första dagen med kcal-räknande har gått bra!
Middagen landade på 540kcal.

Efter middagen gav jag mig ut på en 47min promenad. Skönt att röra på sig. Provade att springa lite men nja, det är nog ff lite för tidigt... Men det gick över förväntan. (Satsade på 60min, men utan sällskap o pga att kl var så mycket så blev det "bara" 47min promenad. O så 6min styrketräning efter lunchen.)
På torsdag satsar jag på att åka o träna i Vilsta. Sen får jag väl få ont då...

Blev så hungrig nu ikväll, när dottern somnat, så jag o maken tog lite fika, 129kcal.

Så dagens kcal landade totalt på 1535 kcal. O så har jag motionerat ihop 220kcal.
Är jag faktiskt riktigt nöjd med!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Gaseb

Bara en sak... Skulle inte jag läsa din blogg???? Haha! Klart jag gör.

2010-06-16 @ 10:43:13
URL: http://metrobloggen.se/nikegirl
Postat av: Minapropoints

Hej, du är duktig och kämpar på! Jag har lagt vv åt sidan, har inte tid ar hittat ett nytt sätt att äta på, och kroppen mår fantastiskt bra! INGET sötsug (probem nr.1 för mig annars), min magkatarr är puts väck (ätit medeciner dagligen periodvis), går ner i vikt, mycket piggare och GOD MAT! Kör lchf nu... Varför har man inte prövat det tidigare?



Kram

2010-06-16 @ 11:52:30
Postat av: Anna

Håller tummarna. Kämpa på gumman...=)



Kram, kram

2010-06-16 @ 22:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0