STÄDNING PÅGÅR

Är så fantastiskt nöjd med min insats igår kväll/natt... Åh, vad skönt att komma upp på morgonen o veta att halva köket var klart redan...
Nu är det bara några skåpluckor kvar att torka av i köket. Sen är det helt färdigt. Tvätten är tvättad, hängd o allt som är torrt är vikt o ligger nu på matrumsbordet o väntar på att få komma in i garderoben...
Ska bara skura golvet i hallen, matrummet o vardagsrummet, sen är jag helt färdig med städningen. :-) Huset är sen skinande rent, på nedervåningen iaf. Övervåningen är en enda stor oreda... Men oxå en byggarbetsplats då vi ligger i förstadium till att renovera där.

Funderar på att ge mig ut på en promenad sen när städningen är klar, men det beror på hur mycket skugga det är när jag ska gå. VÄGRAR att gå i stekande sol!

Maten idag går kanon! Har ätit frukost o lunch hittills o så har jag lagt in kvällens middag i "dagboken" o den visar på att jag har ca 300kcal kvar som jag kan fördela på mellis/kvällsgott. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0