Söndag kväll

O jag har blivit rund som en fotboll, känns det som, av all god mat jag ätit den här helgen.
I fredags var jag ute med en väninna o käka på kina… Mysigt o gott!
Igår var vi hemma o donade en massa o sen på kvällen åkte vi till favvo-restaurangen & åt 3-rätters. Mysfaktor hög!!!
Idag har fixat massa här hemma o maken har börjat klippa åkrarna, o till middag blev det grillade kotlettfiléer utan ben, med klyftpotatis, egengjord sås, sallad och vitlöksbaguette till.
Har gjort en rabarberpaj som vi snart ska mumsa på!
Sen är det verkligen hårdkörning från imorgon.
Makens syssling fyller år 10 juli o till dess ska jag försöka köra hårt! Lättare sagt än gjort, jag vet! Men jag ska verkligen försöka!!!

Nu är det 1 månad sen jag joggade o imorgon ska jag ge mig ut på prov, om jag vaknar tidigt. Annars beror det på hur dottern är imorgon kväll, om jag kanske kan ge mig ut då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0