Sömnsvårigheter

I vanliga fall brukar jag sova som bäst nu. Men inte idag, när jag verkligen har chansen att få sova ut...
Näe, då får fru Pileklev för sig att börja städa kl 22:30.

Så nu har jag börjat röja här i köket.
Har torkat av allt som stod i kökssoffan o så har jag torkat av hälften av skåpluckorna här i köket...
Hade planerat att städa imorgon men eftersom att jag fick ett ryck nu så var det lika bra att göra det. Det innebär ju en längre stund i soooolen imorgon. Love it!!!

Kcal-intaget idag har gått skapligt, Blev 1500kcal istället för "bara" 1400 som jag ska äta, men jag tycker att det var bra ändå...
Det jag inte är lika nöjd med är att det inte blev någon promenad ikväll. Jag o maken passade på att åka o veckohandla när vi lämnat dottern på korttids. Detta gjorde att kvällen kom så fort o middagen blev senare än planerat. O så satt vi o pratade om vår semesterresa o helt plötsligt var kl 21... Lite sent att gå då, tyckte vi!

Men imorgon ska det iaf brännas några kcal. Ska ta på mig stegräknaren o se hur många steg det blir under städningen. O styrketräningen får jag in oxå, när vi ska bära in kökssoffan, som nu står nere i lagårn...

Nu ska jag försöka locka till mig John Blund så jag iaf får några timmars nattsömn. (Sopbilen kommer imorgon bitti 6:45 o han hörs på låååångt avstånd... :-(

God natt o hoppas ni sover godare än mig i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0