Sankmark

Hur mycket jag än trampar o trampar så sjunker jag bara längre ner... :-(

Var lite fel dag idag att försöka ta sig ur sankmarken. Dottern vaknade halv 4 o skrek sen ända fram till vid 12 någon gång. Vet inte varför, men gissar att hon mådde skit o säkert hade ont i huvudet, samtidigt som hon var rastlös... Lilla gumman. Varför ska du alltid drabbas!? Skulle göra vadsomhelst för att byta med henne...

Jag klev upp o avlastade maken vid halv 6 så han åtminstone fick göra frukost till sig själv o dottern..
Jag åt "frukost" vid halv 12 o sen har jag bara mått allmänt dåligt. Hatar magsmärtan o känslan av att känna mig usel... För det är just vad jag känner...

Vill tacka mina underbara vänner som visar sitt stöd. M & A, tusen röda rosor till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0