Natthändelse

Fråga mig inte vad som hänt i natt. Men när jag vaknade imorse hade jag ett jävlar anamma i kroppen. O det hänger ff i. Jag ska fasiken klara det här!

Frukosten imorse bestod av 1 skiva lantbröd, 1 tsk becel, 1 skiva rökt skinka, 1 skiva Wasa Sport, 1 tsk messmör och 1 kopp kaffe med lite mjölk i, 1 glas vatten, 227kcal
Strax dags för lite mellis... Blir nog 2 riskakor o kaffe med mölk, 68kcal..

I em/kväll ska jag ge mig ut på en joggingvända igen. LÄNGTAR!!
Börjar ana att det är saknaden efter att kunna jogga som gör att motivationen är som den är. Motion o vatten är de grejor som gör att jag lyckas gå ner i vikt. Har hittills fått i mig ca 6dl vatten... Har ju som "mål" att få i mig minst 2 liter vatten per dag.

Sen en viktig grej i mitt liv är att ha något att längta efter. Om 7 veckor har jag o maken en veckas semester utan dottern. Då ska vi åka bort o bara koppla av o mysa. Vi har inte bestämt än vart vi ska åka o om vi ska låna husvagn/bo i stuga/tälta är heller inte klart. Men det lutar iaf åt att låna mina föräldrars husvagn... Ska försöka få maken till att planera lite, nu någon av de närmaste dagarna...Vill ha sånt klart!!!

O 25 sep ska vi åka på kryssning. Ska bli så MYSIGT!!!! (bokade det igår kväll)

Kanske det oxå som gör att motivationen infunnit sig igen...

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter kanon....=)

2010-06-23 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0