Morgonjogg

Vaknade tidigt imorse, ja eller 1 timme innan kl skulle ringa. Så jag gav mig ut på en kort joggingvända. Kände lite i smalbenet, men inte värre än att det gick att ignorera. Tog det väldigt lugnt... Joggade 5min, gick 1,5min. Så höll jag på i ca 3km.
En perfekt start på den här dagen!!!

Snart ska jag till tandläkaren o laga ett hål... O sen ska jag till frissan för att sen kl 16 hämta hem lillskruttan... En dag som tillbringas i stan. Sitter o försöker få ihop dagens "matschema".  Blir antingen lunch från Subway eller oxå något lätt, om jag beger mig till Tuna Park efter frissan.
Rapporterar om det senare ikväll!

Have a nice day!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna

Japp, Tuna blev det;0) Kul att träffa dig gumman.



kram, kram.

2010-06-21 @ 21:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0