Mardrömmar

Usch o fy vilken natt jag har haft!!

Först drömde jag att vår lilla juvel dog, på Näckrosen... Var HELT förstörd efter!
Sen när hon väckte mig vid fem o jag gick in o lade mig hos henne o somnade så drömde jag att min fantastiska make dog.... Oh, my god, säger jag bara. Var jag förstörd efter skruttans bortgång så var jag ännu mer förstörd efter makens... (Men dottern levde när maken dog)
Så nu på morgonen har jag PUSSAT på dottern o talat om hur mycket hon betyder för mig! Hon tror säkert att mamma fått något knäppryck, som vanligt iofs... :-)

Vad betyder dessa drömmar?? Måste nog googla lite o se om jag finner nåt.
OTÄCKT var det iaf!

EDIT: Nu har jag läst lite. O det verkar som att det kommer ske en förändring. Att drömma om döden kan betyda att man varit med om något svårt o att ma försöker ta död på det. Kan även tyda på fiendeskap, men det verkar himla konstigt om det vore så, eftersom jag drömt om de 2 personer i mitt liv som betyder mest för mig!!

Men just det där med att har varit med om något svårt o försöker ta död på det, passar in riktigt bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0