Måndag=vägdag

O jag är på rätt spår, -1kg!
Har ju redan ett jävlar anamma i kroppen, o nu blev det ännu mer!!! Må tro att jag är lycklig!!

Gårdagen var helt fantastisk mysig. Jag hade iofs hand om lillskruttan själv hela dagen, men hon var en sann ängel! Vi hade det jättemysigt. "Snackade" en massa o badade 2 ggr! Oooooo!!!

Prinsessan var så trött igår kväll när vi var ute o gick i 1 timme. Hon yttrade sig inte alls, utan satt bara tyst o njöt!! Är nog väldigt jobbigt för henne att bada o  sprattla o plaska.
Idag blir det ungefär likadant. Ska skjutsa henne till korttids vid kl 16 men tänkte försöka hinna med att bada iaf 1 gång. Håller på nu o fyller upp poolen. ;-)
Sen ikväll ska jag försöka få gubben att kolla lite inför semestern o så ska jag nog dra med honom på promenad. I detta underbar väder är det en skam att sitta inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0