Ingenting...

...fungerar i mitt liv just nu.

SUCK!!!!

Vaden är iofs på bättringsvägen, MEN inte knäet!
Fikabrödsutmaningen går åt helvete.
Kroppen känns som att den tillhör en 80-årig gammal tant.
Jag är TRÖTTTTTT hela tiden.
O jag mår piss. (vaknar med bröstsmärtor varje morgon, svullna fingrar, kramp i magen när jag äter, etc. etc.)

O nu dessutom så gnäller jag som en elak kärring.

Hmmm, jag kanske är 80 år ändå!

Måste ta tag i detta NU, men vart finner man orken?? Någon som har något fint gömställe att dela med sig av??

Vill verkligen INTE gå upp de kg jag lyckats gå ner..

Idag träffade jag en tjej som jag inte träffat sen i höstas o hon sade: Du har gått ner mycket i vikt va?? Det syns verkligen. Åh vad glad jag blev! Hon är bland de första som kommenterat min viktminskning så det värmer ju så gott. Men varför ska orken vara borta nu för o varför ska just jag må skit?? Har jag inte annat att lägga energin på?! JOOOOO! Min gravt handikappade, svårt sjuka dotter behöver ha en pigg o glad mamma nu, när hon själv inte mår bra!

Ska försöka vara lite bättre imorgon, men jag lovar inget för vad som helst kan hända...

Kommentarer
Postat av: Anna

Skickar över de allra största kramarna, och hoppas att de kan trösta lite...

Du är en fantastisk människa Madde, glöm aldrig det....=)

2010-06-08 @ 22:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0